Voorbereiding - Reisverslag uit Oudkarspel, Nederland van Yvonne & Peter Stoot - WaarBenJij.nu Voorbereiding - Reisverslag uit Oudkarspel, Nederland van Yvonne & Peter Stoot - WaarBenJij.nu

Voorbereiding

Door: Peter & Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Yvonne & Peter

18 September 2011 | Nederland, Oudkarspel

Nog twaalf dagen en dan is het zover, de laatste aankopen zijn gedaan en de kleren uitgezocht en ingepakt.
Het visum hebben we ook al was dat nog even spannend, het aangetekende stuk met onze pasporten was zoek en uiteindelijk teruggevonden in Limburg.
Met de nodige vertraging is het toch nog bij ons afgeleverd en we zijn dus gereed voor het vertrek.
Nu alleen nog even een paar nachtjes slapen en dan……………………China here we come.

• 18 September 2011 - 19:00

Maud:

Hoi Peter en Yvonne,

Ook deze reis wil ik graag digitaal volgen en kijk dan ook uit naar jullie eerste reisverslag.
    Ik wens jullie heel veel plezier, en een hele goede reis!

Groetjes Maud

• 19 September 2011 - 15:39

Hanny En Rik:

Hoi Peter en Yvonne,

We gaan jullie weer met veel belangstelling volgen.

Wij zijn momenteel op vakantie bij een zusje van Hanny in Zweden. Beetje klussen en verder veel wandelen en vissen. Dat was althans de bedoeling. Na een paar dagen ben ik met mijn linker been blijven hangen op een traptree. Nu van de quadriceps 2 spieren volledig afgescheurd en 1 bijna volledig. Ben hier geopereerd en "loop" nu in een brace. Deze moet 8 weken blijven zitten, daarna nog 3 maanden revalidatie. Geen goed vooruizicht dus.

Ik hoop dat jullie meer geluk hebben.

Groetjes en een heel fijne vakantie toegewenst

• 19 September 2011 - 20:32

Annie Apperloo:

Hoi Yvonne en Peter
    Nou spannend hoor, kunnen jullie nog wel slapen???
    Nou geniet in ieder geval maar alvast van de laatste voorbereidingen en alvast een hele goede reis en een fijne vak. voor straks
    Gr Leo en Annie

• 28 September 2011 - 07:03

André, Kitty En Lian:

Peter &Yvonne,

• 28 September 2011 - 19:46

John En Ingrid:

Ai, dat is inderdaad wel even spannend met zo'n visumaanvraag! Nog 3 nachtjes slapen en dan begint jullie avontuur! We gaan jullie reis natuurlijk met heel veel plezier volgen en zijn benieuwd naar jullie ervaringen. We wensen jullie alvast een fijne vlucht naar Beijing.

Verslag uit: Nederland, Oudkarspel

Yvonne & Peter

Op zoek naar oude en huidige culturen proberen wij eens per jaar een verre reis te maken. Na reizen door Indonesie, Marocco, Maleisie, Egypte, Brazilie, Peru, Kenia, Botswana, Namibie, Zimbabwe, Zuid Afrika, China, Nieuw Zeeland, India, Oeganda en vele landen in Europa gaan we nu we gepensioneerd zijn verder met camperreizen door Europa. Voor 2016 staat de Noordkaapreis op het programma via Denemarken, Zweden Finland en Noorwegen en voor het najaar Spanje en Portugal. Nu zijn het geen vakanties meer maar gewoon reizen.

Actief sinds 28 Sept. 2008