Thuisreis en thuiskomst - Reisverslag uit Oudkarspel, Nederland van Yvonne & Peter Stoot - WaarBenJij.nu Thuisreis en thuiskomst - Reisverslag uit Oudkarspel, Nederland van Yvonne & Peter Stoot - WaarBenJij.nu

Thuisreis en thuiskomst

Blijf op de hoogte en volg Yvonne & Peter

23 November 2012 | Nederland, Oudkarspel

Om 07.00 uur staat de bus te wachten voor het hotel, we hebben afgesproken om niet gelijk naar de bus te lopen daar de chauffeur al had aangegeven vroeg te komen.
Dit zou betekenen dat we veel te vroeg op het vliegveld zijn en daar moeten wachten.
We weten het te rekken tot 08.00 uur met een bak koffie maar dan moeten we toch echt weg als we geen ruzie willen hebben met de chauffeur en naar het vliegveld moeten lopen.
We vliegen om 09.40 van Christchurch naar Auckland waar we moeten overstappen op de vlucht naar Kuala Lumpur.
Aangekomen in Kuala Lumpur moeten we hier 5 uur wachten op onze vlucht naar Amsterdam.
Het is weer een lange en vermoeiende vlucht en we proberen wat te slapen en anders maar weer een filmpje kijken of een spelletje spelen op het interactieve entertainment setje in de stoel voor je.
Aangekomen op Schiphol kunnen we snel door de douane en buiten staat Eric al te wachten om ons naar huis te brengen.
Vervolgens hebben we beiden een week nodig gehad om weer een beetje te acclimatiseren en te wennen aan het tijdverschil en het ritme in Nederland.

Zo dat was de vakantie 2012, ik kijk al weer uit naar onze vakantie in 2013 en begin maar vast met plannen.

Yvonne & Peter

Op zoek naar oude en huidige culturen proberen wij eens per jaar een verre reis te maken. Na reizen door Indonesie, Marocco, Maleisie, Egypte, Brazilie, Peru, Kenia, Botswana, Namibie, Zimbabwe, Zuid Afrika, China, Nieuw Zeeland, India, Oeganda en vele landen in Europa gaan we nu we gepensioneerd zijn verder met camperreizen door Europa. Voor 2016 staat de Noordkaapreis op het programma via Denemarken, Zweden Finland en Noorwegen en voor het najaar Spanje en Portugal. Nu zijn het geen vakanties meer maar gewoon reizen.

Actief sinds 28 Sept. 2008