Tweede verslag - Reisverslag uit Néa Moudhaniá, Griekenland van Yvonne & Peter Stoot - WaarBenJij.nu Tweede verslag - Reisverslag uit Néa Moudhaniá, Griekenland van Yvonne & Peter Stoot - WaarBenJij.nu

Tweede verslag

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Yvonne & Peter

22 Augustus 2017 | Griekenland, Néa Moudhaniá

Oké hier zijn we weer.
Zijn gearriveerd in Griekenland en staan op camping Ouzouni Beach in Nea Moudania.
We zijn vrijdag gearriveerd bij onze reisgenoten in Ptuj Slovenië, na een bezoek aan het pittoreske plaatsje en een gezamenlijk diner op zaterdag zijn we zondag vertrokken naar Belgrado waar we na een tocht van ca 400 kilometer door Kroatië en deels door Servië hebben overnacht.
Maandag zijn we weer verder getrokken door Servië naar Macedonië (360 kilometer) waar we hebben overnacht in Vranje.
Op de camperplaats in Vranje hebben we een gezamenlijke maaltijd genuttigd onder begeleiding van twee zigeuner muzikanten en de nodige wijn.
Vandaag hebben we wederom een 360 kilometers afgelegd en staan nu zoals vermeld in Griekenland.

Morgen is het een rustdag en kunnen we lekker gaan snorkelen in zee, de temperatuur is ca 30 graden en de zee doet daar niet veel voor onder.
Overmorgen gaan we dan naar Thessaloníki voor een rondleiding door de stad met een stadsgids en vervolgens alle tijd om zelfstandig de markt en het Waterfront te bezoeken.
Bij het Waterfront zijn diverse goede restaurants om te lunchen en een drankje te nuttigen, kortom het wordt weer afzien.
Vrijdag vertrekken we dan naar Vergina.

• 23 Augustus 2017 - 07:12

Oma En Rob:

Aardige reis gemaakt tot nog toe. Zijn de wegen redelijk?
    Veel plezier bij het snorkelen en bezoeken van de bezienswaardigwaardigheden.

Groetjes oma en rob

• 23 Augustus 2017 - 07:51

Ronald Makkinje:

Goedemorgen Peter en Yvonne, dit klinkt allemaal heel vervelend en ja als je met een groep bent moet je overal aan meedoen, lunchen, wijn drinken en ga zo maar door :-) en dan ook nog eens dat warme weer nee echt afzien. Veel plezier nog maar en geniet van het mooie Griekenland en we wachten rustig het volgende verslag weer af.

• 27 Augustus 2017 - 19:34

Angelique:

Hoi Peter en Yvonne.

Jullie hebben al weer aardig wat kilometertjes onder de banden, genoeg tijd om onderweg van de omgeving te genieten?
    Al weer bijgekomen van al die verplichte nummers, vreselijk zeg......al dat eten en drinken, gelukkig heb je af en toe een dagje vrij om sportief bezig te zijn, beetje wandelen, beetje snorkelen.....ook nog een beetje cultuur snuiven.
    Mijn buren zijn net terug uit Griekenland, gaan er al jaren heen, ieder jaar een ander eiland...ben je dus wel even bezig daar......ze zijn helemaal weg van het land, hoeven nergens anders heen.
    Ben heel benieuwd wat jullie favoriet gaat worden.

Geniet er verder van pensionados!
    Groetjes, Angelique.

Verslag uit: Griekenland, Néa Moudhaniá

Het oude Griekenland

Camperreis over het vaste land van Griekenland de Peloponnesos.

12 Oktober 2017

Tweede verslag

17 Augustus 2017

Eerste verslag
Yvonne & Peter

Op zoek naar oude en huidige culturen proberen wij eens per jaar een verre reis te maken. Na reizen door Indonesie, Marocco, Maleisie, Egypte, Brazilie, Peru, Kenia, Botswana, Namibie, Zimbabwe, Zuid Afrika, China, Nieuw Zeeland, India, Oeganda en vele landen in Europa gaan we nu we gepensioneerd zijn verder met camperreizen door Europa. Voor 2016 staat de Noordkaapreis op het programma via Denemarken, Zweden Finland en Noorwegen en voor het najaar Spanje en Portugal. Nu zijn het geen vakanties meer maar gewoon reizen.

Actief sinds 28 Sept. 2008