Even een kort bericht - Reisverslag uit Lijiang, China van Yvonne & Peter Stoot - WaarBenJij.nu Even een kort bericht - Reisverslag uit Lijiang, China van Yvonne & Peter Stoot - WaarBenJij.nu

Even een kort bericht

Door: Peter & Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Yvonne & Peter

22 Oktober 2011 | China, Lijiang

Wij zijn weer terug van de trekking en zitten nu aan een geimproviseerd ontbijt in het hotel te wachten om te vertrekken naar de volgende bestemming Weishan.
Met ons gaat alles goed, hebben alleen veel regen gehad tijdens de wandeling door de bergen.
Zodra we weer in de gelegendheid zijn om een verslag te plaatsen zullen we uitgebreid verslag doen over onze avonturen in zuid China.

• 22 Oktober 2011 - 07:51

Oma En Opa:

Een kort verslag weliswaar, maar het geeft weer wat je hebt beleefd en dat is wat we graag zien.
    Jammer van de regen, maar dat is wat je in deze eeuw meer hoort.
    Oma had een beschadiging aan haar oog en dat wordt hopelijk verholpen door een zalfje.
    Opa en oma.

• 22 Oktober 2011 - 15:27

Henk En Loes:

Wat jammer dat jullie regen hebben gehad tijdens de trekking. Juist nu hebben wij hier mooi weer zodat we daarover eens een keer niets te mopperen hebben. Het is erg leuk om jullie te volgen en we kijken dan ook weer uit naar jullie volgende verslag.
    ( hopelijk nu zonder regen). Op naar Weishan. Heel veel groetjes vanuit een zonnig Nederland van Henk en Loes.

Verslag uit: China, Lijiang

Yvonne & Peter

Op zoek naar oude en huidige culturen proberen wij eens per jaar een verre reis te maken. Na reizen door Indonesie, Marocco, Maleisie, Egypte, Brazilie, Peru, Kenia, Botswana, Namibie, Zimbabwe, Zuid Afrika, China, Nieuw Zeeland, India, Oeganda en vele landen in Europa gaan we nu we gepensioneerd zijn verder met camperreizen door Europa. Voor 2016 staat de Noordkaapreis op het programma via Denemarken, Zweden Finland en Noorwegen en voor het najaar Spanje en Portugal. Nu zijn het geen vakanties meer maar gewoon reizen.

Actief sinds 28 Sept. 2008